piątek, 1 lutego 2013

Od Dlamanny

- Witaj w Tenebris - odparłam chłodno. - Raczej długo tu nie pożyjesz, jeśli nie jesteś demonem.
Zrzuciłam kaptur przyglądając się całkiem urodziwemu młodzieńcowi, który ewidentnie był demonem.
- Gdzie król.
- Króla nie mamy, ale królowa stoi przed tobą. Rozgość się. Moi poddani będą tacy szczęśliwi widząc, że niedługo będą mieli rozrywkę! - roześmiałam się bezlitośnie.
- Jesteś szalona, kobieto! - krzyknął.
- Nie, nie jestem szalona. Z jakim smokiem będziesz walczył? Jak przegrasz... No cóż... To smoki wybiorą, co trzeba z tobą zrobić, a jeśli wygrasz, dam ci tyle złota ile zdołasz unieść i spokój aż do... czasu kiedy mi się nie narazisz.
No cóż. Przynajmniej wieśniacy się nacieszą.
- Przyjmujesz wyzwanie?

<Ismael?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz